de dag voor vertrek - maandag 21 juli 2014 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anita Haan - WaarBenJij.nu de dag voor vertrek - maandag 21 juli 2014 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anita Haan - WaarBenJij.nu

de dag voor vertrek - maandag 21 juli 2014

Door: Anita de Haan

Blijf op de hoogte en volg Anita

21 Juli 2014 | Nederland, Almere Stad

Jeetje wat een rare dag vandaag…na vele warme zomerse dagen is het vandaag bewolkt met heel veel regen. En ja morgen gaat ons grote avontuur beginnen…. We gaan naar Florida met ons gezin! Superspannend! De katten draaien rondjes om ons heen want ze weten dat er wat staat te gebeuren, er liggen immers open tassen en koffers overal….veel gemauw alsof ze willen zeggen, nee toch jullie gaan toch niet weg? Maar ze zijn in goede handen, onze vriendinoppas Esther zal ze met liefde verzorgen evenals mijn fransjes……..de vogel Birdie hebben we zaterdag jl. al weggebracht naar Anneke en Chris, zodat Oscar zich ook geen zorgen meer hoeft te maken want Chris is helemaal gek van die pratende vogel……..
Gisterenavond nog een gezellige afscheidsbarbecue gehad bij Opa en Oma in Weesp, samen met Sandra, Mark, Merlijn en Brad en ook Jeffrey heeft mee gegeten. Daar hebben we elkaar meteen gedag gezegd, wat is dat toch altijd moeilijk zeg, snik snik…..
Vandaag nog even bij opa en oma Amsterdam op de koffie geweest om gedag te zeggen en ook Oom Johan en Tante Wil meteen kunnen knuffelen, want zij waren er ook. Gelukkig gaat het met opa weer goed en heeft hij beloofd het rustig aan te doen……en weg te blijven uit het ziekenhuis…….
Op de terugweg even een stop bij de Liddle om de wortelvoorraad voor mijn fransjes aan te vullen voor 2.5 week zodat ze niets te kort komen.
Claudia kijkt nog even een film van het huis anubis, Oscar is zijn aquarium aan het schoonmaken, Hans doet de kattebakken en ik mijn fransjes en de rest. Koffer open en weer dicht, dit er nog even in en dit kan eruit, jeetje, wat een rotwerk dat inpakken en weet je, ik neem altijd te veel mee, ik kan dit gewoon niet, misschien moet ik het maar vaker gaan doen…
Maar ja beter te veel dan te weinig bij je toch…
Natuurlijk speelt er ook door je hoofd, als we maar niet naar beneden gehaald worden…..maar we gaan de goede kant en als we gaan dan gaan we met zijn viertjes en als het goed is heel snel.. maar stiekem in mijzelf zal ik heel hard klappen als we weer met beide benen op de grond staan.
Tijdverschil is 6 uur. Morgenochtend komt onze goede vriend Andre Cevat ons ophalen om ons naar Schiphol te brengen, om 04.30 uur! Dus vanavond vroeg ons bedje in….
Onze vlucht met Arkefly vertrekt om 08.00 uur en komt om 13.00 uur aan in Orlando dus in Nederland is het dan 19.00 uur.
Yes, we zijn er bijna klaar voor, we hebben er reuze zin in en we zijn zo benieuwd hoe het daar zal zijn…. Superspannend dus….. nu maar hopen dat mijn dromen vannacht meevallen en dat ik niet al neerstort vannacht anders word ik zo rot wakker….na de hele dag regen toch nog stressen want heb gewacht om de fransjes schoon te maken dus dat moet nu nog, ondertussen komt Tanja nog even gedag zeggen en Esther onze dieren en planten-oppas komt ook nog even binnen. Ook mijn broer komt nog zakjes snoep brengen. Nou nu echt de laatste dingetjes nog en …..ons grote avontuur gaat beginnen!

  • 22 Juli 2014 - 08:40

    Joke Zorn :

    Heel veel plezier en geniet ervan xxxx

  • 22 Juli 2014 - 13:14

    Anneke:

    Hoi Haantjes,
    Als jullie dit lezen staan jullie met beide beentjes op de Amerikaanse grond en heeft Anita al heel hard geklapt na het landen. Het avontuur kan beginnen, heel veel plezier en genieten!!
    De Voetsjes,
    P.s. ..... voor Oscar..... zei net tegen Birdie " Oscar zit nu in Amerika" wat denk je dat hij zegt "lekker hoor" dus hij heeft het hier nog naar zijn zin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Anita

Vanwege ons 25 jarig huwelijk op 22 september a.s. gaan we een rondreis maken in Florida-Amerika.

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 4397

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: