Dag 9 - wo 30 juli - shoppingday Sawgrass Mills - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Anita Haan - WaarBenJij.nu Dag 9 - wo 30 juli - shoppingday Sawgrass Mills - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Anita Haan - WaarBenJij.nu

Dag 9 - wo 30 juli - shoppingday Sawgrass Mills

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vandaag moeite met opstaan… pffff maar een relaxdag vandaag, alleen maar shoppen op het programma. Om 09.45 uur lekker ontbeten, het ontbijt kwam aardig overeen als de Hamptonn Inn ontbijten maar deze toch wat minder uitgebreid, geen vers fruit maar wel zelf pannekoeken bakken, ook leuk! Verder is een warme kaneelrondo hier een specialiteit, dus maar even uitgeprobeerd. Wel lekker maar heel erggg machtig. Het was een beetje bewolkt bij het opstaan maar toen we later de deur uitgingen scheen de zon alweer. Eerst shoppen en dan nog ffe lekker relaxen bij het zwembad…
Het was ongeveer een half uurtje rijden naar Sawgrass Mills. Wow wat een winkels, niet te geloven zo groot. Het lijkt bijna wel een aparte stad. Niet alleen merkwinkels maar ook entertainment tussendoor. Zo stond er een vent met allerlei papegaaien bij een rainbowforrest café. Voor een klein bedrag mochten we met die beesten op de foto, awesome. Hij gaf ze steeds snoepjes en ze deden van alles, kusjes geven, lekker bij je liggen, op zijn kop hangen, aan snavel hangen, je neus vastpakken. Ze waren goed tam en afgericht door die vent. Nou dat vonden de kids natuurlijk prachtig, dus leuke plaatjes gemaakt. Grappig ook dat aan de zijkant van het cafe het ook echt regende….zo nagemaakt allemaal echt heel groots en echt Amerikaans. Ook waren er gigantische aquaria’s met tropische vissen. Tussen alle merkwinkels door stonden ook allerlei kleinere standjes met allerlei aanbiedingen van make-up tot cover voor de telefoon maar ook knuffelbeesten van TY, de favoriet van Claudia. Ze had er 1 gezien, een grote aap met grote ogen in roze kleuren, nou dat was ‘m echt, ze wilde helemaal niets hebben, alleen maar deze, en wie Claudia kent kan deze dan maar beter kopen… dus het geld van opa en oma kwam weer goed van pas! maar het geld is nu ook echt op! Oscar had een heel gaaf hoesje voor zijn note 3 geregeld en verder zijn de jongens nog leuk geslaagd voor korte broeken en t-shirts bij American Eagle en bij Guess. Ook Claudia vond de poloshirts zo heerlijk zacht en mooi van American Eagle dat zij ook nog verwend is….Alles is werkelijk in de aanbieding, echt om gek van te worden, het geld kriebelt gewoon in je zak, je wilt echt alleen al kopen omdat het zo goedkoop is en veel goedkoper dan in Nederland. Ik ben zelf nog geslaagd voor BH’s van Playtex, het passen was wel even complex omdat de Europese maten niet overeen komen met de Amerikaanse maar toch gelukt. En het leuke is dat ik nu 3 bh’s heb voor het geld waar ik in Nederland er eentje voor koop! En ze zijn nog sexy ook in mijn maat! Ook nog een Quess zonnebril gescoord. Had ik nou in Nederland toch maar meer naar mijn buuf Tanja geluisterd: Anita neem nou echt weinig mee want je komt met koffers vol terug….. ik kon het niet geloven maar ik moet haar gelijk geven en had ik nou maar echt geluisterd…..dan had ik nog meer kunnen kopen……. Ik zal haar voortaan lijstjes meegeven als ze weer naar Amerika gaat…hihi.
Het was inmiddels al weer 15.30 uur geworden, terug naar het hotel maar een stop bij de Mac voor een heerlijke large Icecoffee en een cheeseburger en nuggets voor de kids, ffe een hapje tussendoor, als je je bedenkt dat alles lite is dan is zo’n hapje prima. Daarna tassen gedropt in onze hotelkamer en naar het zwembad… maar wat is dit nu? Geen zon meer als wij daar komen, hup een duik in het zwembad, heerlijk water maar de zon blijft echt weg, het begint te waaien, onweren en heel hard regenen. Hebben wij dit nu verdiend? Ik baal ervan want we hadden nu eindelijk tijd om ffe tot rust te komen. Maar ja, morgen weer nieuwe kansen…toch lekker gezwommen en balletje overgooid (alle agressie in de bal) en watergevechten gehouden. Lekker douchen erna en op bed geploft. TV aan, film Sharknado en America got talent en we hadden geen zin meer om weg te gaan. Maar alles kan hier dus hebben we telefonisch pizza besteld en laten bezorgen in onze hotelkamer! Waar een creditcard al niet goed voor is, pure noodzaak hier hoor. Verrukkelijk was het zei Claudia! Toen was het alweer de hoogste tijd om naar dromenland te gaan……